filmiki, śmieszne, video, zobacz » Śmieszne filmy w Internecie

Katalog Kategorii
Forum Maxiorka
Ostatnio Dodane Filmy
KRESKÓWKI (0)
Koleś Git (12)
Włatcy Móch (2)
1000 złych uczynków (0)
Simpsonowie (0)
Ziomek (1)
Przychodzi baba do lekarza (9)
Kapitan Bomba (5)
General Italia (5)
South Park (0)
SERIALE TELEWIZYJNE (0)
Świat według Kiepskich (3)
Alfabet Mafii (1)
13 Posterunek (2)
Jackass (1)
Jaś Fasola (2)
Brainiac (4)
KABARETY (3)
Kabaret Moralnego Niepokoju (3)
Kabaret Ani Mru Mru (2)
Monty Python (2)
Kabaret Mumio (1)
Pablo Francisco (1)
Umbilical Brothers (2)
George Carlin (2)
Cezary Pazura (1)
Jeff Dunham (1)
Kabaret Neo-Nówka (0)
Marcin Daniec (1)
MP3 (0)
Detektyw Inwektyw (3)
Rozmowy Telefoniczne (2)
Chochliki Radiowe (0)
Filmy Extreme (1)
SPORT (2)
Wpadki TV (1)
Łapu Capu (3)
Ksiądz Dobro Dobro (2)
Mam Talent! (2)
Ukryta Kamera (2)
Scare Tactics (1)
Śmieszne Reklamy (4)
Zwierzęta (2)
Muppet Sejm Show (3)
Japanese Show (2)
Poradnik Prawdziwego Mężczyzny (2)
Pod Gradobiciem Pytań (0)
Parodie (0)
Były Żołnierz PRL (4)
BaśkaTV (7)
Koncerty Live (2)
Filmy Pełnometrażowe (1)
Inne (14)
Oglądaj Losowy Filmik
Statystyki Katalogu
20 najlepszych uploaderów:
  Bartek (114)
  Eryn (5)
  mileta (2)
  georges (2)
  piotrekf (1)
  Judyta_F1 (1)
  KitKatbaton (1)
Wszystkich Filmików: 126
Wszystkich Kategorii: 53
Wyszukaj Film

Losowe Filmiki
10:00 Michael Jackson - Historia Króla Popu [PL LEKTOR]...
0:35 Przychodzi Baba Do Lekarza - Palec
5:20 Kabaret Moralnego Niepokoju - Imieniny
??? Reklama Łokcia nie pocałujesz!
1:58 Dowcipy o teściowej
Informacje Podstawowe
Maxiorek.pl to serwis internetowy na którym podzielisz się ze znajomymi filmami, muzyką, fotkami. Wrzuć swój filmik, muzykę zdjęcia lub fotki.
To prawdziwy mały maxior. Dodawanie, wrzucanie filmików, muzyki, fotek jest prostsze niż myślisz. Najlepsze filmiki w internecie, śmieszne filmy, zabawne video przez internet, flash, fajne internetowe gry online. Obejrzysz tu także śliczne fotki, zdjęcia i obrazki. Oferujemy także filmiki na których są dziewczyny, aktorki, znane modelki nago.
Znajdziesz tutaj filmiki, które są zebrane co dziennie z całego internetu. Każdy filmik to unikatowa produkcja znaleziona w sieci i
wrzucona tutaj specjalnie dla Ciebie.
Zobaczcie też podobne serwisy filmowe : Teleklub oraz Wrzucanie - udało się je zrealizować dzięki finansowaniu załatwionemu przez portal Kredyciak

Ostatnio Dodane Filmy
12-22-2009 17:04 by mileta Śmieszne Reklamy
???Reklama Łokcia nie pocałujesz!
i kolejna z serii, wg mnie śmieszniejsza. Musze przyznać ze sprawdzałam czy da rade pocałować się w łokieć;P
Rating: 0
Odwiedzin
2,113
12-22-2009 17:01 by mileta Śmieszne Reklamy
???Obrotowymi drzwiami nie trzaśniesz PZU OFE.
Niezłe mają pomysły ;) Co sądzicie o tej reklamie?
Rating: 0
Odwiedzin
1,703
Tagi: None...
11-17-2009 11:11 by Judyta_F1 Inne
0:34Nowy Fiat Punto Evo - reklama telewizyjna
Dni Fiata w dniach 23.11 – 16.12. Przejedź się nowym Punto Evo i weź udział w konkursie. Nowy Punto Evo to o 12% większa moc, o 16% mniejsze spalanie oraz nowoczesny system Blue&me. Dni Fiata w...
Rating: 0
Odwiedzin
2,088
Tagi: None...
10-19-2009 09:51 by piotrekf Inne
???Nowa reklama Fiata – upusty na rocznik 2009
Spot reklamujący wyprzedaż modeli z rocznika 2009 w salonach Fiata, upusty sięgają 20 000zł.
Rating: 0
Odwiedzin
2,255
Tagi: None...
09-30-2009 09:20 by georges Inne
???Link4 "12 za 10"
Nowy spot reklamujący promocję "12 za 10"
Rating: 0
Odwiedzin
2,070
09-09-2009 14:49 by georges Inne
0:151.Wybaczamy – reklama Link4
Gwarancja znizki – nowa reklama Link4
Rating: 0
Odwiedzin
2,099
Tagi: None...

Najwyżej Oceniane Video
07-22-2009 06:54 by Bartek Ksiądz Dobro Dobro
9:30Ksiądz Dobro-Dobro 01. GÓRA
Ksiądz Dobro-Dobro pomoże w najbardziej beznadziejnej sprawie. Wiara. Nadzieja. Dobro-Dobro.
Rating: 5.00
Odwiedzin
2,275
07-22-2009 17:27 by Bartek Japanese Show
9:54Japanese Show-SeeNO
No to gramy w karty:) Osoba, która wylosuje kartę trupiej czaszki otrzymuje zadanie karne.
Rating: 5.00
Odwiedzin
1,795
07-28-2009 19:25 by Bartek Zwierzęta
1:22One też potrafia- Żółwi orgazm  [+18]
sami zobaczcie i zapraszam do komentowania
Rating: 5.00
Odwiedzin
3,079
Tagi: żółwie
07-22-2009 07:30 by Bartek Ziomek
1:14ZIOMEK DRESZCZ WSTUDY
Ziomek - 1 odcine, śmieszna kreskówka
Rating: 3.00
Odwiedzin
1,652
Tagi: mtv, ziomek
07-24-2009 07:20 by Bartek Świat według Kiepskich
2:38Odcinek 11 part 2/3
Świat według kiepskich - gwiazdka
Rating: 3.00
Odwiedzin
2,057
07-23-2009 08:44 by Bartek KABARETY
1:58Dowcipy o teściowej
Krzysztof Piasecki opowiada dowcip o teściowej :) Nam się sposobało - samo oceńcie
Rating: 2.00
Odwiedzin
1,515

Najbardziej Popularne Video
07-23-2009 07:27 by Bartek Ukryta Kamera
3:21Ukryta kamera - cena kobiety
Ciekawy film obrazujący jak łatwo przekupić kobiete aby pokazała to co dla niej najważniejsze. A ty za ile zdjęłabyś stanik ?
Rating: 0
Odwiedzin
3,266
07-28-2009 19:25 by Bartek Zwierzęta
1:22One też potrafia- Żółwi orgazm  [+18]
sami zobaczcie i zapraszam do komentowania
Rating: 5.00
Odwiedzin
3,079
Tagi: żółwie
08-06-2009 07:48 by Bartek Koleś Git
0:36Koleś Git - Disco
odcinek Kolesia, który był na youtube ale został usuniety
Rating: 0
Odwiedzin
2,290
07-22-2009 06:54 by Bartek Ksiądz Dobro Dobro
9:30Ksiądz Dobro-Dobro 01. GÓRA
Ksiądz Dobro-Dobro pomoże w najbardziej beznadziejnej sprawie. Wiara. Nadzieja. Dobro-Dobro.
Rating: 5.00
Odwiedzin
2,275
10-19-2009 09:51 by piotrekf Inne
???Nowa reklama Fiata – upusty na rocznik 2009
Spot reklamujący wyprzedaż modeli z rocznika 2009 w salonach Fiata, upusty sięgają 20 000zł.
Rating: 0
Odwiedzin
2,255
Tagi: None...
07-22-2009 13:15 by Bartek Mam Talent!
2:34Mam talent - dowcipny wystep
Mam talent - wystep całkiem ładnej dziewczyny która probowała wykorzystać swoją myszke do zaprezentowania jej możliwości, wg. nas troche obżydliwe
Rating: 0
Odwiedzin
2,235
Tagi: mam, talent

Chmura Tagów Katalogu Filmików
None

Powered by Maxiorek.pl

Czasy w strefie GMT. Teraz jest 16:37.
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.



Darmowe statystyki stron,dobre strony internetowe TOPLISTA. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.